Yalova Valisi Dr. Hülya Kaya, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya ile Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdülkadir Uraloğlu’nun başkanlığında, 2021/2 sayılı Karayolu Trafik Güvenliği Genelgesi kapsamında düzenlenen video konferans toplantısına katıldı.
İlgili kurumların temsilcilerinin de hazır bulunduğu toplantıda, karayolu trafik güvenliğine yönelik yürütülen çalışmalar değerlendirildi. Bakanlar Yerlikaya ve Uraloğlu, trafik kazalarının önlenmesi, can kayıplarının azaltılması ve bilinçli sürücülük bilincinin artırılması konularında yürütülen projelere dikkat çekti.
Vali Kaya, Kastamonu’da trafik güvenliğini güçlendirmeye yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdüğünü belirterek, kurumlar arası koordinasyonun önemine vurgu yaptı.
GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Yeni Trafik Kanunu: Cezadan Çok Toplumsal Dönüşüm Hedefi
73 kez okundu
2
TBMM Başkanı Kurtulmuş: “Gazze’nin Yeniden İmarı ve Filistinli Kardeşlerimizin Yaralarının Sarılması En Büyük Temennimizdir”
73 kez okundu
3
İİB’nin 9 Aylık İhracatı 9,2 Milyar Doları Aştı
72 kez okundu
4
Avro Bölgesi’nde Kamu Borcu Yükselişte: GSYH’ye Oranı Yüzde 88,2’ye Ulaştı
69 kez okundu
5
Bakan Fidan, TDT Dışişleri Bakanları Konseyi Toplantısı’nda Konuştu
69 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.