ANKARA / TEKHA
Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Karadağ Sağlık Bakanı Vojislav Šimun ve beraberindeki heyeti Ankara’da ağırladı. Bakanlık makamında gerçekleşen görüşmede, Türkiye ve Karadağ arasındaki sağlık iş birliği fırsatları ve stratejik ortaklıklar masaya yatırıldı.
Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan resmi açıklamaya göre, görüşme kapsamında Karadağ heyetine Türkiye’nin sağlık sistemindeki tecrübelerini ve başarılarını içeren kapsamlı sunumlar yapıldı. Ziyaretin odak noktasını, iki ülke arasındaki sağlık altyapısının entegrasyonu ve tedarik zincirlerinin güçlendirilmesi oluşturdu.
Toplantılarda öne çıkan en kritik başlıklar arasında ilaç ve tıbbi cihaz temini yer aldı. İki ülke arasındaki tedarik ve koordinasyon mekanizmalarının daha etkin hale getirilmesi konusunda mutabık kalınırken, Türkiye’deki kamu hastaneleriyle sağlık turizmi alanında yeni bir iş birliği modelinin oluşturulması değerlendirildi.
Bakanlık bürokratlarının da katıldığı temaslar sadece görüşmelerle sınırlı kalmadı. Karadağ Sağlık Bakanı Vojislav Šimun ve beraberindeki heyet, Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’ni ziyaret ederek incelemelerde bulundu. Heyet, hastanenin teknolojik altyapısı ve işleyişi hakkında yetkililerden detaylı bilgi aldı.
GÜNDEM
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026
1
Çalışma Ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan: Yurt Dışındaki Vatandaşlarımızın Başvuruları İçin Kanuni Düzenleme Yolda
764 kez okundu
2
Kars Ülkü Ocakları’nda Yeni Dönem: İlk Seminer ve Kur’an-ı Kerim Tilaveti
445 kez okundu
3
Hatay’ın Coğrafi̇ İşaretleri̇ 57’ye Yükseldi̇
319 kez okundu
4
Hafızlıkta Örnek Başarı: Yalova Hafız Kız İmam Hati̇p Ortaokulu’nda 10 Ayda Hafız Oldular
307 kez okundu
5
Kütahya Si̇mav’in Kuşu Beldesi̇nde 16 Bi̇n Tavukla Yumurta Üreti̇mi̇ Başladı
260 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.