ANKARA / TEKHA
Milli Savunma Bakanlığı (MSB), Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün annesi Zübeyde Hanım’ı, vefatının 103’üncü yıl dönümü dolayısıyla yayımladığı mesajla andı.
Bakanlığın sosyal medya hesapları üzerinden paylaşılan anma mesajında, Zübeyde Hanım’ın Türk milleti için taşıdığı değere vurgu yapıldı.
Milli Savunma Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün değerli annesi Zübeyde Hanım’ı vefatının 103’üncü yıl dönümünde rahmet, minnet ve şükranla anıyoruz.“
Zübeyde Hanım, vefatının yıl dönümünde tüm yurtta olduğu gibi devletin zirvesi ve kurumlar nezdinde de dualarla yad ediliyor.
GÜNDEM
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026
1
Çalışma Ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan: Yurt Dışındaki Vatandaşlarımızın Başvuruları İçin Kanuni Düzenleme Yolda
757 kez okundu
2
Kars Ülkü Ocakları’nda Yeni Dönem: İlk Seminer ve Kur’an-ı Kerim Tilaveti
440 kez okundu
3
Hatay’ın Coğrafi̇ İşaretleri̇ 57’ye Yükseldi̇
312 kez okundu
4
Hafızlıkta Örnek Başarı: Yalova Hafız Kız İmam Hati̇p Ortaokulu’nda 10 Ayda Hafız Oldular
298 kez okundu
5
Kütahya Si̇mav’in Kuşu Beldesi̇nde 16 Bi̇n Tavukla Yumurta Üreti̇mi̇ Başladı
252 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.