KONYA / TEKHA
Konya’nın Seydişehir ilçesinde yaban keçisi avladığı tespit edilen 3 kişiye toplam 1 milyon 901 bin 355 lira idari para cezası uygulandı.
Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) Genel Müdürlüğü’nün sosyal medya hesabından yapılan açıklamaya göre, Seydişehir’de gelen ihbar üzerine harekete geçen ekipler, içinde 3 kişinin bulunduğu aracı durdurarak arama yaptı. Aramada parçalanmış halde 2 yaban keçisi ile 1 yivli tüfek ele geçirildi.
Ekipler tarafından yaban keçileri ve tüfeğe el konulurken, şüphelilere 4915 sayılı Kara Avcılığı Kanunu kapsamında 1 milyon 880 bin lira tazminat ve 21 bin 355 lira idari para cezası olmak üzere toplam 1 milyon 901 bin 355 lira ceza kesildi.
Açıklamada, yaban hayatına zarar verenlere karşı mücadelenin kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.
GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026
1
Aranan 4 şahıs yakalandı, 3’ü tutuklandı
99 kez okundu
2
Tekirdağ’da Tiner Patlaması: Vanlı Çocuk İşçi Hayatını Kaybetti
94 kez okundu
3
81 İlde Göçmen Kaçakçılarına Eş Zamanlı Operasyon: 169 Organizatör Yakalandı
89 kez okundu
4
Yeni Trafik Kanunu Teklifiyle Makas Atan Sürücülere Ağır Yaptırımlar Geliyor
87 kez okundu
5
Jandarma, Muhtarları Siber Suçlara Karşı Bilgilendirdi
84 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.