ANKARA/TEKHA
Burdur Şeker Fabrikası’nda üretimde kullanılan kireç taşından açığa çıkan karbonmonoksit gazı nedeniyle 7 işçi zehirlendi. Sağlık ekipleri tarafından hastaneye kaldırılan işçilerin hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.
Olay, saat 10.30 sıralarında meydana geldi. İddiaya göre, fabrikadaki üretim sürecinde kullanılan kireç taşından karbonmonoksit gazı yayıldı. Gazdan etkilenen 7 çalışan fenalaşınca, diğer işçiler durumu hemen yetkililere bildirdi.
İhbar üzerine fabrikaya sağlık, polis ve AFAD ekipleri sevk edildi. Olay yerinde ilk müdahaleleri yapılan işçiler, ambulanslarla Burdur Devlet Hastanesi’ne götürüldü.
Hastaneye kaldırılan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu aktarıldı. Öte yandan AFAD ekipleri, fabrikada gaz yoğunluğunu tespit edebilmek için ölçüm çalışması başlattı.
Yaşanan olayla ilgili soruşturma sürüyor.
GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Yeni Trafik Kanunu: Cezadan Çok Toplumsal Dönüşüm Hedefi
73 kez okundu
2
TBMM Başkanı Kurtulmuş: “Gazze’nin Yeniden İmarı ve Filistinli Kardeşlerimizin Yaralarının Sarılması En Büyük Temennimizdir”
73 kez okundu
3
İİB’nin 9 Aylık İhracatı 9,2 Milyar Doları Aştı
72 kez okundu
4
Avro Bölgesi’nde Kamu Borcu Yükselişte: GSYH’ye Oranı Yüzde 88,2’ye Ulaştı
69 kez okundu
5
Bakan Fidan, TDT Dışişleri Bakanları Konseyi Toplantısı’nda Konuştu
69 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.