Yalova Emniyet Müdürlüğü ile Yalova Üniversitesi iş birliğinde düzenlenen söyleşi programı, Yalova Valisi Dr. Hülya Kaya’nın katılımıyla gerçekleştirildi. Yalova Üniversitesi Mehmet Okul Kongre ve Kültür Merkezi’nde düzenlenen etkinlikte, 1. Sınıf Emniyet Müdürü ve Polis Başmüfettişi Ahmet Sula konuşmacı olarak yer aldı.
Programa emniyet teşkilatı mensupları, İl Jandarma Komutanlığı personeli ve Yalova Üniversitesi öğrencileri yoğun ilgi gösterdi. Ahmet Sula, meslek hayatı boyunca edindiği tecrübeleri, sahadan yansıyan örneklerle katılımcılarla paylaşırken; güvenlik hizmetlerinde insan odaklı yaklaşımın önemi, mesleki duruş ve kişisel gelişim konularına dikkat çekti.
Sanatçı yönü ve iletişime dayalı anlatımıyla da öne çıkan Sula, söyleşi boyunca katılımcılara ilham veren değerlendirmelerde bulundu. Program, soru-cevap bölümü ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Etkinliğin sonunda, bu anlamlı buluşmaya katkı sunan 1. Sınıf Emniyet Müdürü Polis Başmüfettişi Ahmet Sula’ya teşekkür edildi.
GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Çalışma Ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan: Yurt Dışındaki Vatandaşlarımızın Başvuruları İçin Kanuni Düzenleme Yolda
765 kez okundu
2
Kars Ülkü Ocakları’nda Yeni Dönem: İlk Seminer ve Kur’an-ı Kerim Tilaveti
445 kez okundu
3
Hatay’ın Coğrafi̇ İşaretleri̇ 57’ye Yükseldi̇
320 kez okundu
4
Hafızlıkta Örnek Başarı: Yalova Hafız Kız İmam Hati̇p Ortaokulu’nda 10 Ayda Hafız Oldular
308 kez okundu
5
Kütahya Si̇mav’in Kuşu Beldesi̇nde 16 Bi̇n Tavukla Yumurta Üreti̇mi̇ Başladı
261 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.