KATAR / TEKHA
İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi ve Katar Dışişleri Bakanı Muhammed bin Abdurrahman Al Sani, gerçekleştirdikleri telefon görüşmesinde bölgesel gelişmeleri ve Tahran-Washington hattındaki müzakereleri ele aldı.
İran basınında yer alan haberlere göre, İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi ile Katarlı mevkidaşı Muhammed bin Abdurrahman Al Sani bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede ağırlıklı olarak bölgesel ve uluslararası alandaki son gelişmeler üzerinde durulurken, özellikle Tahran ile Washington arasındaki dolaylı müzakerelerin güncel durumu detaylıca değerlendirildi.
İki bakan, bölgesel iş birliği çerçevesinde diplomasi sürecinin daha etkin bir şekilde işletilmesi ve kolaylaştırılması gerektiğini belirtti. Arakçi ve Al Sani, sürecin ilerletilmesi amacıyla taraflar arasındaki istişare ve iş birliğinin kesintisiz bir şekilde sürdürülmesinin önemine vurgu yaptı.
GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026
1
Çalışma Ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan: Yurt Dışındaki Vatandaşlarımızın Başvuruları İçin Kanuni Düzenleme Yolda
759 kez okundu
2
Kars Ülkü Ocakları’nda Yeni Dönem: İlk Seminer ve Kur’an-ı Kerim Tilaveti
441 kez okundu
3
Hatay’ın Coğrafi̇ İşaretleri̇ 57’ye Yükseldi̇
313 kez okundu
4
Hafızlıkta Örnek Başarı: Yalova Hafız Kız İmam Hati̇p Ortaokulu’nda 10 Ayda Hafız Oldular
299 kez okundu
5
Kütahya Si̇mav’in Kuşu Beldesi̇nde 16 Bi̇n Tavukla Yumurta Üreti̇mi̇ Başladı
253 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.