ANKARA / TEKHA
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Nijer ile madencilik ve enerji alanındaki iş birliğini güçlendireceklerini belirterek, “Nijer’in yer altı zenginliklerini ülkemizin teknik tecrübesiyle buluşturarak, Nijer halkının refahına katkı sunacak uzun vadeli bir perspektifle çalışabileceğimize inanıyoruz” dedi.
Bakan Bayraktar, Nijer Cumhuriyeti Ankara Büyükelçisi Adama Gazibo ve beraberindeki heyeti makamında kabul etti. Görüşmede, iki ülke arasında halihazırda yürütülen projeler ve gelecekteki yatırım imkanları masaya yatırıldı.
Görüşmeye ilişkin sosyal medya hesabından açıklama yapan Bakan Bayraktar, şu ifadeleri kullandı:
“Nijer Cumhuriyeti Ankara Büyükelçisi Sayın Adama Gazibo’yu bakanlığımızda kabul ettik. Altın başta olmak üzere halihazırda madencilik alanında devam eden ortak çalışmalarımız ile petrol arama ve üretimine ilişkin olası iş birliği imkanlarını ele aldık. Nijer’in yer altı zenginliklerini ülkemizin teknik tecrübesiyle buluşturarak, Nijer halkının refahına katkı sunacak uzun vadeli bir perspektifle çalışabileceğimize inanıyoruz.”
GÜNDEM
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026
1
AB Komisyonu Başkanı Von Der Leyen’den ABD Ve İran Arasındaki Anlaşmaya Destek
735 kez okundu
2
Dışişleri Bakanı Hakan Fidan: Singapur’la İkili İlişkilerimizi Önümüzdeki Dönemde Daha Da Geliştirmeye Devam Edeceğiz
452 kez okundu
3
Epstein Dosyasında Yeni Perde: Belgelerde Macron’un İsmi de Yer Aldı
130 kez okundu
4
İspanya Başbakanı Sanchez ve Filistin Devlet Başkanı Abbas Madrid’de Görüştü
111 kez okundu
5
Yunanistan-Türkiye Turizm İş Birliği İçin Güçlü Adımlar Atıldı
105 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.